gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Glad Påsk!

Kategori: Allmänt

I morse blev det nypressad juice kaffe och en bit levain med smör och salami...
 
Fick oss en promenad...skulle köpa skor, men som vanligt hittade jag inga...(får väl hålla mig inne hemma)
Däremot blev det en t-shirt och byxor..äntligen en storlek mindre...
 
Fixade Påsklunchen...Supermätt.nu
Min egen inlagda sill blev toppen.. (cremefraiche,majonäs,röd kaviar, dill & gräslök)
Janssons Frestelsen likaså...Köttbullarna var okej, men jag kunde fått dom bättre..
 
Mor tar bort disken sen ska vi ta en promenad...innan det blir Kaffe & Tårta :)
 
Ha det så gott på Blåkulla! / Gizze
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: