gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Köttfärsgratäng

Kategori: Allmänt

Gick bra hos optikern! "Får" nya glasögon i slutet av veckan eller början av nästa!
 
Blev dock ingen promenad..är frusen och har ont, men ska försöka ta mig ut en tur nu ...
 
Lunch idag blev Köttfärsgratäng, Broccoli & Tomater :)
 


Då har vi mat i morgon också..../ Gizze

Kommentarer

  • Madame hoffa-En roligare mammablogg säger:

    Älskar att komma in här och bli inspirerad av alla dina goda mattips :) Har massa gott som jag ska ta efter denna veckan, fisk får det bli redan imorgon :)

    Härligt med nya brillor, men gratis är det ju tyvärr inte....

    Kram vännen!

    Svar: Så glad att du kikar in :) Kul om jag kan ge lite tips och inspiration...Nej brillorna blev inte gratis...men ska bli skönt med nya :) Kram kram
    gizzez.blogg.se

    2013-03-05 | 20:52:51
    Bloggadress: http://madamehoffa.se

Kommentera inlägget här: