gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Lååååångfredag

Kategori: Allmänt

Jodå vaknade allt före klockan sex i morse...blir en låååångfredag :)
Kaffe och drink! Dagens med Banan- Blodapelsin & Citron :)
 
Gjorde klar sillen...
Griljerade skinkan...
Gjorde en Kladdkaka med Ganache (Mandelmassa i såhär till påsk, och Baileys i Ganachen) bara grädden som ska på sen :)
Skalade potatis..
Tog mig en morot..
Rundrev och gräddade två Levainbröd :)
 
Tog mig en promenad...(självklart påfyllning på Ica)
Kaffe och nu börjar jag bli rejält hungrig....bäst sätta in Laxen!
 
Önskar er en trevlig långfredag och en riktigt GLAD PÅSK!   / Gizze
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: