gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Lax - Spenat - Grönsaker

Kategori: Allmänt

Först får jag säga Välkommen till alla nya bloggbesökare! Kul att ni är så många idag! 
Redan dubblat antal besökare innan lunch :)
 
Fick mig en promenad, men min kropp vill inte vara med....kaffade själv...läste tidningen..
 
Nu lunchat..är så mätt..det var så gott!
 
Lax- Spenat- Grönsaker

Med så nyttig mat så kan jag ta en Kakbit till kaffet med barnen sen :)
 
Nu ska jag göra en Aioli...min deg får jäsa nån timme till....
Får nog försöka ta mig ut en stund igen..gäller att passa på att få lite sol / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: