gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Nybakta Surdegsfrallor

Kategori: Allmänt

Kom upp till solsken...kikar ut i köksfönstret och där står Herr Råbock och äter frukost :) 
En mugg kaffe till nyheterna..
Bakat ut och gräddat mina Surdegsfrallor!

Är riktigt sugen på att ta en hihi :)
Idag gjorda på vetesur, fördeg på vete och skållad fiberhavregryn och krossat linfrö..utbakta i graham!
 
Tagit mig en mycket god drink! Blåbär- Banan- Blodapelsin & Citron
 

Nu ska disken bort...
Fortfarande för kallt för att jag ska orka mig ut...så tar det lugnt...orkar inte stressa...
Tror att jag ska bjuda bort mig på kaffe i eftermiddag...../ Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: