gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Skärtorsdag

Kategori: Allmänt

Började dagen med drink på Blåbär- Apelsin- Blodapelsin & Citron
Sen körde jag dammsugaren ett varv...plockade undan lite...strök (kors i taket) 4 mindre dukar... :)
Tog mig en promenad...tog en kaffe..
 
Lunchade med sonen som hade halvdag idag! 
 
Italiensk Tomatsoppa!  Mums :)
 
Två bitar Surdegsbröd med lite bregott...
 
Moppade av köksgolvet...mer än så orkar jag inte...det får duga...
Tog mig en längre promenad och nu sitter jag här med kaffe...
 
Är faktiskt påsk här nu....(jo det står en fördeg på bordet...måste ju ha nybakt i morgon )
 
Ont överallt men funderar på att kludda lite en stund...
Försökt ordna tid för massage men det verkar inte vara det lättaste....
 
Hoppas ni har en fin skärtorsdag! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: