gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Sol Värk God Mat Gizze Knäckpaj

Kategori: Allmänt

Morgonens drink Hallon Apelsin Blodapelsin & Citron
 
Tvingade mig ut på promenad...jobbigt och ont, men värre att sitta eller göra nåt krävande...
 
Lunchade med sonen : Lax Grönsaker & Cremefraichesås

 
Sen  körde han mig till affären...rädd att vrida mig fel så det smäller till i ryggen :(
 
Tog en kort promenad igen i andra skor (stövlarna fick jag kasta då de gick sönder)
Blev lite bättre en stund...fick bort disken och körde dammsugaren...hmm inge bra alls..men bestämde mig för att stå i köket. Blev en Gizzez Knäckpaj...ny variant...
Nu med både Fiberhavregryn, Grahamsmjöl & Kokos...Knäcken med Kakao, Farinsocker & Honung..
Står på kylning nu....lagom till 4 kaffet...ska bara vispa grädde..... :)
 
Borde nog gå på massage....om man hittade nån som gjorde det de skulle och inte tjatade....
Men nu ska jag lägga mig på golvet..innan kaffet ska på!
Ha en fin söndag! / Gizze
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: