gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Surdegsfrallor

Kategori: Allmänt

Efter kaffe vid tv:n blev det Surdegsfrallor gräddade....
 
En omgång grova och en ljusa...pressade Blodapelsin, Apelsin & Citron så god juice!
Degen igår kväll innan den jäst..mina fina frukter...juice och frallor :)
Fick ju bli en fralla...en halv av varje sort...så gott!
 
Dammsugaren står i hallen och tittar på mig..där kan den stå för jag ska ut och gå..
Nån dåre har tänt på gatuköket i stan...så himla onödigt, stackars ägarna...lider med dom.
 
Önskar er en fin dag i snöyran...hmm var är våren ?   / Gizze

Kommentarer

  • Anne-Marie Käyhkö säger:

    Kan jag få receptet på Gizzez frallor som ALLA pratar om ? Jag hittar det inte någonstans....så jag gör dem rättvisa ! 👍😀

    2020-07-04 | 12:54:40

Kommentera inlägget här: