gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Torsdag - Guldkorn - Pannkakor

Kategori: Allmänt

Efter kaffe och fruktdrink: Hallon- Blodapelsin- Citron
 
så blev det en Morot sen åkte jag och handlade..en himla massa...ont i kroppen så jag blir galen..
 
Tog mig en kall promenad...
 
Lunchade lite Blodpudding, Bacon & Broccoli...
 
Fixade lite här hemma....och låg på golvet en stund..
 
Hämtade Guldkorn på dagis..de har lekt, ätit pannkakor och sett på film, nu blir det bad...
och Gröt är beställt...så bäst att det blir så :)
 
Önskar er en fin kväll! / Gizze

Kommentarer

  • Malin säger:

    Oj, blodpudding! Det har inte jag ätit på 15 år.. Hm.. Blodpuddinf, bacon och lingonsylt! Wow! Det vill jag äta i morgon

    Svar: Ja det är faktiskt väldigt gott...blev så sugen häromdan....så nu blev det två dar denna vecka...i morrn kör vi fiskbiffar = guldkornens önskemål :)
    gizzez.blogg.se

    2013-03-21 | 22:10:03
    Bloggadress: http://MalinWall.wordpress.com

Kommentera inlägget här: