gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Energi dag

Kategori: Allmänt

Var helt seg när jag vaknade..halv åtta....typ sovmorgon alltså...
Kaffe & drink på Banan, Svarta Vinbär, Hallon, Apelsiner & Citron!
Åkte och tränade...ett skönt pass! fick riktig energi efter också :)
Handlade lite gott tills ikväll= Mys 
Gjorde ett ryck..Dammade och plockade undan här...fick fram stakar och stjärnor  och gjorde ett varv med dammsugaren!
Känns så skönt!
Snabblunch själv: Rödbeta, Broccoli, Ruccola, Spenat, Tomater & Fetaost!
 
Fick mysigt besök! Så vi tog mellis & fika efter det :)
Tog en skön promenad...köpte en ny stjärna, då det saknades en till ett fönster....lite krångligt att komma ut och hem bara.....
Fikat igen...ensam i mitt kök...tre killar fikar på rummet :)
Så mysigt nu så här i Adventstid!
 
Önskar er alla en fin kväll! / Gizze
 

Kommentarer

  • Madeleine säger:

    Va duktig du är :) jag har inte fått till nått än för advent inte ens tagit fram damduken...fy på mig! kanske blir det lite lättare när jag får lite ensamtid så jag får vara hemma och plocka i lugn och ro...

    Hoppas att jag kan träna till veckan igen..

    Ha en skön fredagskväll med möe mys.. kram på dig.

    Svar: Tack Madeleine! Du hinner säkert med det ska fixas...
    Nu har vi ätit gott och "gubben" diskar!
    Hoppas vi ses till veckan! Ha en fin helg ni också Kram Gizze
    gizzez.blogg.se

    2013-11-29 | 18:25:27
    Bloggadress: http://madeleine.skogensmarsvin.com/#home

Kommentera inlägget här: