gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

glädje och sorg

Kategori: Allmänt

 
 
En dag med både glädje och sorg....Började dagen med kaffe och drink (Avocado, Hallon, Apelsin & Citron)
Tränade en timme..fick med mig träningskompis hem...vi fikade och hon fick lite surdegsgrund av mig...Lycka till!
Gräddade bröd...
Tog en Omelett med ost och tomat..
Åkte på Begravning...jobbigt, fint och häftigt. Fantastisk sång..och jag tror att du ler där uppe i himlen :)
 
Tog en promenad i mörkret..här grävs, så snart är bara ett stort hål längs hela gatan...
Fick besök, så här har vi ätit Thé och Nybakt Surdegsbaguette:)
Därefter tog vi Gizzeglass och Varm Chokladsås!
 
I morgon är en annan dag....Fredag! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: