gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Nygräddat Surdegsbröd

Kategori: Allmänt

Fick  mig en ordentlig promenad!
Kom hem ...och har inget vatten..detta grävande och krångel gör mig knasig..
Ringde kommunen, de kom snabbt med vatten..Hörde väl hur arg jag var..
Gubbarna som gräver visste inte ens att vattnet var borta = Noll koll...
Hade en maskin igång också, tur jag stängt av nu så det inte blir missfärgat av äckelvattnet som nu är tillbaka...
Fick i alla fall brödet gräddat...disken är halvt borta, behöver mitt rena vatten att dricka av :)
Åh vad jag längtar efter att de ska va klara med allt...då ska det firas :)
Nybakt är godast :)   / Gizze
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: