gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

sliten

Kategori: Allmänt

Gårdagens snabba "lunch" Surdegsmackor med Rökt Kalkon & Rödbetssallad....Var så hungrig och stressad..
Köttfärssås & Pasta.... idag....Smakade bra:)
Kvällsmat..mackor kakao & ägg..
Morgonens drink...gav mig i alla fall lite energi....är helt slut....vissa saker gör att kroppen bara vill lägga av..
Trevligt möte :)
 
Varit och klippt mig...fått nya glas i glasögonen..
Åkte med sonen och köpte bil :)
Slog tinningen i köksfläkten = det går bra nu...= ont :( Hvdvrk..
Kaffat själv i soffan....plockat undan en massa skräp och slängt endel..
Nu väntar jag på sällskap! 
Fin kväll på er! / Gizze
 

Kommentarer

  • Madeleine säger:

    Ja det var jätte mysigt idag :) Kände lite sorgligt att det inte får fortsätta eftersom vi har varit ett mysigt gäng som har gett varandra positiv energi (tycker jag) Aj då inte kul att slå i skallen.
    Men ta det nu lugnt och mys med ditt sällskap .
    Tack för besöket i min blogg.
    Kram på dig!

    Svar: Javisst är det trist..men vi får stötta varandra när vi ses i träningen :)Tack och nu har jag tagit det lugnt och myst :) Nu blir det bloggläsning och sen sängen! Kram kram
    gizzez.blogg.se

    2013-11-26 | 19:55:11
    Bloggadress: http://madeleine.skogensmarsvin.com/#home

Kommentera inlägget här: