gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Träning, Fika & Sven Ingvars

Kategori: Allmänt

Efter den stora muggen med kaffe blev det drink på Svarta Vinbär, Hallon, Banan , Apelsin & Citron :)
Iväg och tränade en och en halv timme..
Tog mig lite lunch (Gjord igår , jo jag äter rester ibland..dessutom pasta i små mängder)
Tog en dusch och iväg på fika hos go vän!
Tack goa du för lika trevlig stund som vanligt :)
Hade satt in en Pulled Pork innan jag var på fika...
 Den åt vi tidigt ikväll innan vi drog på Sven Ingvars! Så bra....Verkligen kul :)
Hemma blev det mys och en kopp thé..
Nyss satt en deg som ska jäsa över natten....
Nu ska jag sova! / Gizze

Kommentarer

  • Carin säger:

    Åh, Sven-Ingvars! Dom har i alla år varit mina absoluta Idoler! Dansat mycket till dom när dom varit här nere i Syd Sverige och spelat. Många utav dom kända dansbanden låter ungefär likadant, men inte Sven-Ingvars. Carin

    Svar: Ja det var så lyckat! De skulle spela 1½ timme men spelade två...Oscar, sonen Magnusson har sin tjej här i omgivningarna så de har smygpremiär här varje år :) / Gizze
    gizzez.blogg.se

    2013-11-07 | 20:17:11

Kommentera inlägget här: