gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Boeuf Bourguignon a la Gizze

Kategori: Allmänt

Här har det puttrat länge....
Tog mig en kort promenad...
Kaffe..
Och nu har vi ätit :  
 
Boeuf Bourguignon a la Gizze
Smarrigt värre....
 
Nu ska jag hänga tvätt...sen får det nog bli en promenad igen :) / Gizze

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hej! Kikar in och läser ibland. Massa kramar från Dalarna. ❤️❤️

    Svar: Hej :) Kul att du kikar in! Kram tebax ;) Gizze
    gizzez.blogg.se

    2013-10-19 | 15:30:04
  • Carin säger:

    Hej Gizze! Här blir det baconlindad kycklingfile i sås av grädde/ Mango Chutney med ris därtill. Har idag varit i Hyllinge/Helsingborg och fått manikyr/pedikyr. Finns ett ställe som gör båda sakerna till ett fantastiskt billigt pris (ok man ska köra oxå) men ändå billigt och så blir det en liten utflykt....Carin

    Svar: Härligt med utflykt! Så nu är du helgfin :) Hihi
    Det lät gott...här blir nog bara mackor ikväll efter all mat!
    Ha en fin kväll! / Gizze
    gizzez.blogg.se

    2013-10-19 | 16:21:30

Kommentera inlägget här: