gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Bröd & Kaka

Kategori: Allmänt

Tog mig en timmes promenad...sen gräddade jag Surdegsbröd...
Blev en Kladdkaka med Minttuu Ganache också :) Kan ju få besök...
Tog ännu en promenad...huvudvärken är inte borta, men minskat i alla fall!
Sen kom gubbarna...som grejar med byte av vatten och avlopp...vilket kaos, ingen vet hur nåt är eller ska bli..
Får väl se om jag har vatten ikväll...
 
Får bli Nybakt Surdegsbröd med Salami Ost & Oliver sen...
Kanske en Kakbit också :)
Är ju Dessertmästarna och Ensam mamma söker ikväll....
Hoppas ni alla har det bra..../ Gizze
 

Kommentarer

  • Carin säger:

    Jag tycker du ska öppna ett hembageri.....Tror du hade fått bra åtgång. Vilka bröd så fina! Här blir det fotboll. Carin

    Svar: Tack vad snäll du är...Jo det är ju min dröm....Drömmar ska man ju ha och jag hoppas få öppna nåt eget nån dag! / Gizze
    gizzez.blogg.se

    2013-10-21 | 19:11:34

Kommentera inlägget här: