gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Croissant Kaffe & Juice

Kategori: Allmänt

Vaknade tidigt...grannar som bygger & låter redan klockan sju en lördag..
Ont idag...vädret såklart..
 
Idag blev det Nypressad Apelsinjuice, Kaffe & Croissant..Så gott!
Här tänker jag sitta....Har bara varit ner i källaren och startat en maskin med tvätt...
Hoppas solen kikar fram.....Önskar er en fin lördag - vore kul om ni kommenterade, när ni ändå är så många som är här och kollar både en och ett par gånger om dagen.../ Gizze
 

Kommentarer

  • Carin säger:

    Har du bakat dessa själv! Det vattnas i munnen på mej....

    Svar: Nej Carin...Äkta Lidl...de är klart bäst (Gizzetest hihi) 4 för 11-12 kr tror jag...6min i ugn så är de klara!Har allt tänkt baka...får väl se när andan faller på att testa / Gizze
    gizzez.blogg.se

    2013-10-19 | 16:22:42
  • Carin säger:

    LIDL, Aha, skickar mannen Göran i morgon, det är "hans affär"// Carin

    Svar: Det gör du rätt i! Såå goda...och jag har testat många...både i Sverige och utomlands :)
    gizzez.blogg.se

    2013-10-19 | 16:59:35

Kommentera inlägget här: