gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Fikabesök & Carbonara

Kategori: Allmänt

Började dagen med en stor kaffe och en drink på Blåbär, Banan, Apelsin & Citron :)
Var iväg och tränade en timme..
Fick med mig fikabesök hem :)
Slängde ihop en Carbonara som vi åt...och körde matlåda till sonen som jobbar!
Tog mig en timmes promenad i höstrusket...
Kört igång en maskin..
Diskat...
Nu tror jag att jag ska skura ur kylarna....sen får den på altanen åka ner i källaren i vinter :)
 
Hoppas ni alla har en fin tisdag..trots regn & rusk!  / Gizze
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: