gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Frukost i soffan

Kategori: Allmänt

Idag blev det frukost :)
Citron & Apelsinjuice, kokt Ägg, Surdegsbaguette med Ost...och Java!
 
Är trött..ont i kroppen och knoppen...men solen skiner.....Blir nog en bra dag!
Vilodag..../ Gizze
 

Kommentarer

  • Sanna Andersson säger:

    sv: va härligt att höra, men som jag skrev så jobbar jag ju olika och sover olika så jag vaknar aldrig samma tid. Ena dagen kan jag gå upp kl 05 och nästa kl 16 liksom..det blir väldigt hattande..men jag hoppas kunna få in en tid där jag ta den sen när jag slutat mitt jobb
    tack tack !

    Svar: Lite svårare mao...hoppas du kommer på en bra lösning på detta...nåt snille som hjälper dig :) / Gizze
    gizzez.blogg.se

    2013-10-06 | 10:41:36
    Bloggadress: http://moonzanna.se/

Kommentera inlägget här: