gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Frulle Fika Lunch

Kategori: Allmänt

Frulle...
Fikabesök av god vän...nej jag hade inte hällt i kaffet här...
Smakade bra....Tack kompis för besöket :)
Liten snabblunch...Sallad & Kokta rödbetor med smör & salt...
Ska äta gott ikväll...
 
Snart försöka få mig en promenad...fryser inne...gissar att jag fryser ute... / Gizze

Kommentarer

  • yasmine modell mamma och fru säger:

    jag är så tacksam för vår tid. den är viktig. jag kommer alltid värdesätta den först.
    även om jag hoppas börja kunna jobba alla fall deltid så småningom men de lär ju dröja.
    nu ska vi till affärn och lämna tebax en film
    kom på fika någon dag
    kraam

    Svar: Ja småbarnstiden är så viktig!Kommer gärna på fika! Hur har ni det om nån timme? Jag har ju gizzekaka kvar :) Kram
    gizzez.blogg.se

    2013-10-02 | 13:10:44
    Bloggadress: http://www.yasminegill.blogg.se
  • erica säger:

    åh, recept på din gizzlekaka? ser fantastisk ut :))

    Svar: Ska försöka skriva ihop ett recept lite senare ikväll...allt är lite på ett ungefär med sånt jag gör ;) Tack...den var så god! / Gizze
    gizzez.blogg.se

    2013-10-02 | 17:50:00

Kommentera inlägget här: