gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Kanelbullens Dag

Kategori: Allmänt

Sovit dåligt, ont i kroppen, stel som bara den...
Började dagen med en stor mugg Java..sen en drink: Banan, Nektariner, Blodgrape & Citron!
 Gjorde lite Bullar...Är ju Kanelbullens Dag idag :)
En plåt med Kanelbullar & en med Kardemummabullar :)
Fick trevligt fikabesök av god vän!
 
Har två fördegar som jäser..så i morgon blir det nybakt igen :)
 
Önskar er en finfin fredag! / Gizze

Kommentarer

  • Carin säger:

    Hej// Visst är Kanelbullar gott! Vår snälla avdelningschef på jobbet, Lena, hade i vanlig ordning beställt sådana till fikat. Hon är en sådan människa som tänker på allt och alla. Nu ska vi strax flyga mot Stockholm och hälsa på vår flicka som bor och arbetar där. Som jag längtar.......Carin

    Svar: Härligt för er Carin! Ha en toppenhelg i Huvudstaden :)Ja bullar är farligt gott...föredrar dock Kardemumma! / Gizze
    gizzez.blogg.se

    2013-10-04 | 15:20:11
  • Petra Nymans Dagbok säger:

    Vilka fina bullar du bakat! Önskar jag hade hälften av din huslighet! Ha en toppenhelg! Kram Petra

    Svar: Tack fina du! Ha en fin helg du :) Kram Gizze
    gizzez.blogg.se

    2013-10-04 | 15:20:40
    Bloggadress: http://petranyman.blogspot.com

Kommentera inlägget här: