gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Lell Lörda

Kategori: Allmänt

Igår fick jag lite ärenden uträttade! Tiggde mig kaffe också...och fick god kaka till :) Tack!
Tog mig sen en promenad..i regn...
Åt skinkmacka med senap och must...
Åkte och fick mig en kopp thé och lite sällskap..
Kollade på Fest hoss Bagge...var ju mest pinsamt.
 
I morse började jag dagen med en stor mugg svart kaffe...
Sen en god drink på Avocado, Banan & Apelsiner!
Drog och tränade en och en halv timme!
Tog en kaffe..
Sen blev det lunch: Lax & Romsås från gårdagen...Kokt Potatis & Grön Sparris till :)
Körde iväg med lite skräp...och handlade lite...
Tog mig en timmes promenad...
Nu ska jag kludda lite, innan det är dags för 4 Kaffe ;)  / Gizze

Kommentarer

  • Carin säger:

    Hej Gizze// Här har det ätits skinkmackor med god senap på, och en Mariestads till detta. Jag ska ha gäster till helgen, tänkte bjuda på Varmrökt Lax med romsås till. (och det har du förståss ett egengjort recept till) tror du jag redar att tillverka en sådan undrar Carin

    Svar: Mumsigt med skinkmacka!Klart du fixar det...
    Mailar dig..../ Gizze
    gizzez.blogg.se

    2013-10-30 | 20:10:30

Kommentera inlägget här: