gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Pulled Beef i Tortilla

Kategori: Allmänt

Igår kväll blev det mackor och lite plock...och thé..
 
I morse ...drink på Blåbär, Hallon, Blodgrape, Banan & Citron!
 
Fick fikabesök...tack kompis :)
 
Tog mig en macka och drog till CSK till Oropeden...
Det hade ju kunnat kvitta...där blev jag ju inte mer klok...
Lät bilen gå ordentligt hem...låg som en rem..
Hemma fick jag 3 guldkorn en stund! Var nog vad jag behövde!
 
Tog mig en timmes promenad ;) Då blev jag glad...
 
Nu ätit Pulled Beef i Tortilla...tur ingen såg mig..för vilket kladd det är, men ack så gott :)
 
Här ska jag sitta....Ikväll är det Svenska Hollywoodfruar igen! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: