gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Sandskädda & Hollandaise

Kategori: Allmänt

Frukost- Kaffe Nypressad Apelsinjuice & Grov surdegsmacka...Så gott...
Men måste köra på med drinkarna igen nu under veckan....
 
 
Lunch idag: Dubbelpanerad Sandskädda ( som sonen fiskat i Norge) Hollandaise, Grön sparris & Kokt Potatis
Så gott.....och så mätt....skulle kunna somna i soffan nu..men nu ska en tvätt hängas sen ska jag trotsa vädret och ta en promenad...
Snöar visst i min närhet...kan visst komma endel i morgon...puh jag vill inte...Snö hör hemma i december!
Önskar er en fin söndag = Vilodag!   / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: