gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Solig höstdag

Kategori: Allmänt

Hängde i soffan hela kvällen igår...inte alls pigg...
Vaknade till några gånger i natt, men kom inte upp förrän vid niotiden...
Inte helt hundra, men lite piggare i alla fall!
Morgonens goda drink: Blåbär, Banan, Apelsin & Citron!
 
Sonen var snäll och följde med mig och handlade....bra med privatchaffis :)
 
Hade pressad potatis kvar sen igår...den blandade jag i Pannkakssmet...så det blev  Pannkakor & Bacon till lunch idag! 
 
Sitter här i soffan och tittar ut på solen som skiner och alla höstfärger...vackert...
Hoppas orka ut en kort tur senare idag...
 
Det är ju lell- lördag också...vilket betyder  Bonde söker fru ikväll..../ Gizze
 

Kommentarer

  • Mikaela Bergström säger:

    Pannkakor skulle jag kunna äta alla dagar i veckan :-)

    Svar: Ja det är gott..men inte riktig "Mat" ...så nån gång emellanåt får räcka :) / Gizze
    gizzez.blogg.se

    2013-10-09 | 14:43:19
    Bloggadress: http://mrsb.blogg.se

Kommentera inlägget här: