gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Söndag kväll

Kategori: Allmänt

Den här helgen har gått väldigt fort..
Började lördagmorgonen tidigt...Bakade bröd..
 
 
Satte mig och kollade datorn, och grät då jag läste att min väns man var hemma sin sista tid.
Vad jag då inte visste utan fick redan på eftermiddagen var att han gått bort redan under natten mot lördag.
Så sorgligt, och jag lider med min vän som nu står ensam med deras barn. Du vet att jag finns och tänker på dig!
Det värsta av allt är att allt hade kunnat vara helt annorlunda, då sjukvården gjort en så stor miss.
 
Jag och barnen åkte  till mina barndomsvänner och hade med oss kaka och stannade där hela förmiddagen.
Tack för trevlig stund!
 
När vi åkte hem köpte vi med oss Pizza...
Barnen lekte....vi myste...så härligt
På kvällen fick vi besök :)
 
I morse tog vi mysfrukost...Barnen fick kolla på tv under tiden...
 
Det lektes, klipptes och klistrades..
Lunch idag blev Köttbullar & Stuvade Makaroner :)
 
Körde hem barnen och tog en kort promenad och fick mig kaffe!
Ikväll blev det en Älgsafari igen...Såg 5 Älgar! De lär ju skjutas snart då jakten börjar i morgon....
Tagit mig Surdegsmackor & Thé och gjort klart en deg igen...
Nu ska jag läsa lördagens tidning, då det inte blivit av...
 
Ha en fin kväll!  / Gizze
 

Kommentarer

  • Petra Nymans Dagbok säger:

    Nej!!! Mitt hjärta blöder! Slutade det så illa för din kompis familj! <3 Vidriga sjukdom! Jag gråter floder! Kramar! <3

    Svar: Jaa..så tragiskt. Verkligen vidrig sjukdom, och bedrövlig Vårdcentral (ja samma som jag har)Och när det finns barn med så lider man så mycket mer...Kram till dig <3 / Gizze
    gizzez.blogg.se

    2013-10-13 | 22:12:07
    Bloggadress: http://petranyman.blogspot.com
  • Madame hoffa-En roligare mammablogg säger:

    Har läst om denna bland mina vänner på facebook, antar att det är någon gemensam vän till er som gått bort. Fruktansvärt när sånt händer! Lider med dig och alla i hans närhet.
    Kärlek o kramar från mig <3

    Svar: Tack Åsa.Jag lider så med henne och deras son...livet blir aldrig sig likt..Kram till dig från mig.. / Gizze
    gizzez.blogg.se

    2013-10-14 | 13:31:42
    Bloggadress: http://madamehoffa.se

Kommentera inlägget här: