gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Borta bra men hemma bäst...

Kategori: Allmänt

Frukosten i morse.... Kaffe, kaka & pratstund hos moster :)Supergod lunch och gofika hos min goa barndomsvän som fyller år idag! 
Borta bra men hemma bäst heter det ju...nu är jag hemma och lika rastlös som jag varit borta....får stoppa i en maskin...Tagit mig en timmes promenad..nu har jag lust att ta en till...kanske nån följer med?....
Sen får det bli soffan med IDOL & Ensam mamma söker...../ Gizze

Kommentarer

  • Carin säger:

    Vad är det för ett innehåll i dom blå formarna. Ser vansinngt gott ut. Hjärtformar, fint att servera från, jag har röda. TV ja, jag väntar till 21.00 Liverpool-Swansea Premier Leauge. Fotboll är det enda jag kollar på. Och Kungliga program// Carin

    Svar: Har inte fått receptet ännu, men lägger ut det sedan, så goda, med havregryn och k special tror jag...+ annat gott som sirap & kakao :)HAr lovat göra såna med mina guldkorn :)Okej...fotboll-all sport går bort för mig...skulle möjligtvis vara rally då som jag kikar på :) / Gizze
    gizzez.blogg.se

    2013-09-16 | 18:46:56

Kommentera inlägget här: