gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Det är måndag morgon....

Kategori: Allmänt

Eller ja nu är det ju lunch....min kropp är inte min vän..nacken bråkar, det gör hela kroppen knas..axel arm hand/ händer...
Morgonens drink: Hallon, Avocado, Apelsin & Citron!
 
Var iväg på promenad och möte..var ingen träning, och det var väl tur med min nacke, och lite förkylning i kroppen..
 
Hemma tog jag mig en kaffe och surdegsmacka..
Åkte och fyllde på förrådet....
 
Snabblunchat..
 
Ska vila lite innan det får bli en promenad...kroppen måste va i rörelse!  / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: