gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Fredagsmys & Ljusfest

Kategori: Allmänt

Guldkornen och jag tog fika ute när de lekte...
 
Jag bakade en NektarinTosca (man kan ju få besök)
 Barnen har badat och lekt ..vi har myst i soffan med godis..
Fördegar på jäsning..Nu jäser degar i kylen..
Vi tog oss lite goa Surdegsmackor..plock plock :)
Guldkornen åt flingor...de åt gröt nån timme innan...snacka matvrak :)
 
Tog oss en tur ut med bilen "Raggarsväng" som de säger..och kollade på Ljusfesten! Så fint det lyste upp vårt nu kvällstid mörka land...Vi har tänt lyktan på trappan...blir liksom mysigare då :)
 
Jag i soffan..tyst på rummet...ska hänga här en stund..../ Gizze
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: