gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Gudomlig Blåbärspaj & Vaniljsås

Kategori: Allmänt

Tog mig i kragen...fick mig en timmes promenad..idag gick det snabbt...konstigt hur den här kroppen funkar och inte funkar...Regnade hela tiden men vad gjorde det...
Åkte och köpte mig en Jacka! Lätt och ledig passar bra på min ömma kropp!
 
Gjorde en liten Blåbärspaj & Hemgjord Vaniljsås :)
 Den goaste paj jag ätit!
Hitta på är min grej....:
 
Smör
Hackad Mandel
Kokos
Fiberhavregryn
socker
Sirap
och så Blåbär såklart :)
 
Tröttmössa...detta lågtryck är inte min grej...Hej/  Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: