gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Höstkväll- Thé & Mackor

Kategori: Allmänt

Även om det varit varmt..så har det ändå varit höstkänsla och jag blev lite kall...så varm dusch och en massa tända ljus ...till Thé & Surdegsmackor fick det bli....
 
Kollar IDOL..snart Hollywoodfruarna...Och jag har sålt mitt livs första två tavlor hihi...så glad :)
 
Önskar er en skön kväll! / Gizze
 

Kommentarer

  • Carin säger:

    Oj, målar du också. Har du fler att visa? Du är verkligen duktig. Jag kan knappt dra ett rakt streck.......Carin

    Svar: Men tack..dra ett rakt streck kan jag då rakt inte...har varit min "terapi" när jag inte orkat annat..nu har jag inte orkat måla för händernas skull..men snart så...canvas står och väntar :)Hela mitt vardagsrum är fullt....
    Kan skicka nån bild på mailen till dig! / Gizze
    gizzez.blogg.se

    2013-09-10 | 20:45:35
  • Malin säger:

    Wiiihooooooooo

    Svar: Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh ;-D
    gizzez.blogg.se

    2013-09-11 | 12:51:59

Kommentera inlägget här: