gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Kalas igen..

Kategori: Allmänt

Började dagen med att försöka ta mig ur sängen...vilket inte var det lättaste då två guldkorn hade kommit upp och låg på varsin sida om mig :)
Tog mig kaffe i soffan...och drink....Idag Blåbär, Hallon, Nektarin, Apelsiner & Citron :) Smarrigt!
Hann med att köra en deg innan de vaknade också så idag blir det nybakt igen :)
 
Idag är det kalas igen...Min pappa fyller år! Grattis på dagen :)
 
Har fått sålt lite loppisprylar som blir hämtade också...men först ska här mysas för nu är guldkornen uppe :)
 
Ha en fin söndag...vilodag :)   / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: