gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Krämig potatisgratäng & Fylld Lövbiff

Kategori: Allmänt

Fyllde Lövbiffen med Boursin Vitlöksost, en skiva Boxholm Vitlöksost, Rökt Skinka, Grönpeppar,,Svartpepper & Salt
Potatisgratängen kokade jag först...grädde, gul lök, provencalska kryddor, svart & vitpeppar & salt
Sen i ugn...sista stunden med Boxholms Vitlöksost :)
Provencalsk Tomat
Isberg, Gurka, Röd Lök, Fetaost, Olivolja, Vitvinsvinäger, Italienska Kryddor, Svartpeppar & Salt
 

Var så gott..nu är jag så mätt...tur man kan slappa till tv:n :) Behöver inte skämmas heller- för det blev 2 timmars promenad i eftermiddag!   / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: