gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

mittinattakaffe...

Kategori: Allmänt

03.10 vaknade jag....
Kaffe i soffan kl 04.00
Bakat...
Tagit mig en drink...
Banan, Nektariner, Apelsin & Citron!
 
Nu blir det liten Altan Loppis...
Mellan 11-14 kör vi...
Välkomna!
 
Tror jag kommer somna tidigt ikväll.....Ha en fin lördag alla! / Gizze
 

Kommentarer

  • louise hjertholm säger:

    Tack snälla för god fika!Var väldig gott!

    Svar: Tack du min vän för besök och köp! Alltid lika kul att få träffa dig <3 / Gizze
    gizzez.blogg.se

    2013-09-14 | 15:09:47
  • magnus säger:

    Såg gott ut på altan loppisen. Missade detta.
    Men ha en fin kväll.

    Svar: Ja det var gott! Finns fika nån dag om du känner för det :)Ha en fin kväll du! / Gizze
    gizzez.blogg.se

    2013-09-14 | 20:26:40

Kommentera inlägget här: