gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Solen skiner från en klarblå himmel

Kategori: Allmänt

Och det gillar jag...
Var seg i morse...
Tog mig kaffe..och min drink:)
Avocado, Hallon, Apelsin & Citron!
Var upp och fick instruktioner på etage...får väl se vad det kan bli :)
Testade lite..var ju längesen jag tränade..
 
Handlade..fyllt på lagret :)
 
Lunchade Lax & Spenat (i grädde med vitlök peppar & salt) & Pasta..Smarrigt :)
Broccoli till...och så gnager jag morötter...
Fått en skön promenad med go vän...
Skönt ute när solen värmer...
 
Fin måndag på er!  / Gizze
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: