gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Sommarsöndag

Kategori: Allmänt

Morgonens drink: Avocado, Nektarin, Apelsin & Citron!
Förmiddagskopp & Surdegsmacka i soffan...tv mys med guldkornen innan vi tog en promenad och köpte Glass...Satt på Klagomuren och kikade på raggarbilar :) Tvättar..bäddar rent i sängar och skakar täcken mm ..(gillas inte av min hand och arm :(
Tortellini, med mycket grädde, vitlök, ägg, skinka & persilja :) Morötter till barnen och isberg till mig!
 
Kört hem guldkornen..nu ska jag sätta mig i solen en stund innan det måste bli en promenad! / Gizze
 

Kommentarer

  • Carin säger:

    Hej// Här blir det ngn form av färsrätt. Ska köra och handla nu och "bunkra" upp inför veckans Smooties. Har putsat lite fönster idag, blir ju fint för stunden. Renbäddat.....finns det något härligare, då kan jag längta efter att få lägga mej (vilket jag är rysligt glad för annars oxå) Hej hej från Carin

    Svar: Hej Carin!HÄr finns så dåligt med bra frukt i affärerna på söndagar..så jag köpte bara några apelsiner..får inhandla mer i morgon ;)
    Åh nu blev jag alldeles stressad...tvätta fönster har gått som en dans förr, har enkla såna..men nu har jag så ont, så undrar när jag ska orka och få tummen ur till det (dagen kan ju infinna sig om man har tur!)
    Javisst är det skönt! Så ikväll får det bli hårtvätt...extra noga när det är renbäddat ;)
    Nu ska jag ta mig en promenad..somnade ute i solstolen en stund..hörde mig själv snarka haha ...Hej hej...
    gizzez.blogg.se

    2013-09-08 | 13:53:14

Kommentera inlägget här: