gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

storfesken är hemma

Kategori: Allmänt

"Storfesken"...min storfiskare är hemma igen!
Efter en veckas fiske i Norge...nu lär här bli fisk till lunch frampå :)
Han dök in lagom till frukost efter att  ha kört hem under natten...
 
Jag vaknade långt före tuppen idag...tog mig kaffe i soffan innan guldkornen vaknade :)
Jo jag åt frukost...så gott..Juice på apelsin & citron..Surdegsmacka med ost och gurka odlad av broder..kokt ägg...
 
Nu tar jag en kopp kaffe igen..killarna ser tv..vi tar det bara lugnt..ska va så när det är helg....idag är det kalas!
Har fått på grädden, inte vackert, men hoppas det ska smaka :)
 
Önskar er en fin dag i solens sken..../ Gizze
 

Kommentarer

  • yasmine modell mamma och fru säger:

    ser gott ut med tårta min vän
    kraam

    Svar: Det smakade bra....Kram till dig hoppas ni har en bra lördag!
    gizzez.blogg.se

    2013-09-21 | 13:39:58
    Bloggadress: http://www.yasminegill.blogg.se

Kommentera inlägget här: