gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Artisan Bread & lite shopping

Kategori: Allmänt

I morse tog jag min drink...
Och min promenad...
Därefter en sväng till go vän på en kaffe & pratstund...:)
 
Satt mig sen i bilen och åkte till Artisan Bread som öppnade idag på Kasernhöjden!
Vilket toppenställe! Njöt av Kaffe från Slöinge Kafferosteri & En himmelsk Croissant! Köpte med mig ett bröd hem... ( Det ska vi mumsa på lite senare :) Passade även på att fylla på förrådet av Ekologiskt mjöl från Berte Qvarn! Tummen upp för Gustav Fagerman som vågar satsa! Hit lär det bli många turer :)
 
Tog mig en tur till Bergvik också...där var det lugnt så allt gick smidigt!
 
Nu puttrar soppan på spisen.....Fin Valborg på er! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: