gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Shoppingtur

Kategori: Allmänt

Började dagen med kaffe och drink: Avocado, Banan, Päron, Blodapelsin & Lime :)
Slängde mig i duschen och sen iväg mot mor...Vi tog oss en tur till Bergvik.. 
Fikade...( sötsliskigaste morotskakan jag smakat)
 
Fick tag på ett par jeans, en tröja, lite träningskläder och annat smått och gott :)
Lunchade Gravad Lax & Dillstuvad Potatis på IKEA! Helt okej för 39kr  :)
Efter att ha gjort IKEA åkte vi mot mor och tog en promenad...
 
 Jag åkte hem igen och fick mig ännu en promenad...kaffe och egen kardemummabulle = gott :)
Körde ett varv med dammsugaren...
Fått ett bord hämtat här...bra med Tippen på Facebook, slipper slänga utan kommer till användning hos andra! Har fler saker som ska hämtas här :)
 
Gjort Köttbullar  Gôtt Mos & Sås till i morgon!
 
Nyss mumsat Kakao,Surdegsmacka & Kokt Ägg...
 
Nu bara soffhäng :) Fin 1:a April på er!  / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: