gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Är det så här det ska vara

Kategori: Allmänt

så ska jag emigrera......
Kände redan förra veckan när blåst, regn och åska drog in att nu börjar det igen...
Igår trodde jag det berodde på lördagens festligheter...
Men idag är jag säker som korvspad...nu j-r börjar den igen...värken.
Skitväder. Helt slut. Ont. Arg. och Ledsen.
Jag som har mått så bra i värmen :)
Men men.....ska bli bra mat, då jag vet att mina leder mår bättre då åtminstone....
Försöka hoppa Pasta....och Potatis i mängder...
Efter morgonkaffet idag blev det Satsumasjuice, Kokta Ägg & Finn Crisp med Smör & Ost
 
Har varit och handlat lite..
Nu ska jag bara vila en stund...
Inte upplyftande ute minsann...men orkar jag senare så får det bli en promenad!
 
Hoppas ni har en bättre måndag! / Gizze

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: