gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Brödbak & Fikastunder...

Kategori: Allmänt

Kaffe och drink i morse...
Blåbär, Små Nektariner, Avocado, Stora Satsumas & Ägg...
 Gräddade Frallor till mor och oss....med och utan frön....Fast samma Surdeg på Råg & Vete, Solros, Pumpa, Linfrö & Fiberhavregryn...
Åkte till gymmet och tränade...och tog sen en kort promenad..
Åkte till mor med frallor och fick mig en snabbkopp...
Hem och lunchade lite snabbt efter en promenad...
Fick trevligt fikabesök...varade dock inte lång stund när besöket fick åka hem för att dra ur elektronik, då det mullrade....skruttåska...Men vi ses snart igen :)
Förvällde Kantarellerna...
Fick ihop två matlådor till de mina...
 
Diskade och tog ännu en promenad...
Nu inväntar jag älskling... / Gizze
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: