gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Carbonara Kantarellskogen hemgjord Pizza

Kategori: Allmänt

Tog det bara lugnt i morse...barnen ville inte åka nånstans eller göra nåt utan bara vara...de lekte och såg film, jag tvättade, dammsög, älskling klippte gräset..
De andra åt frukost..jag tog en tjock drink ( I morgon ska jag köpa Satsumas) Björnbär, Banan, Avocado & Citron!
Fikade lite här hemma..
Lunchade Carbonara :)
 
Körde hem barnen...
 
Vi åkte ut i skogen...plockade Kantareller :)  Härlig tur...skönt att gå i skogsluft!
 
När vi kom hem blev det dusch..en kaffe och bäddat rent ..
Sen pizzafix...
 
Smakade bra...Spelat Bingolotto...vann inget men vad gör det..
Nån i stan har vunnit nästan 3 miljoner på Lotto i helgen....Lyllos :)
 
Nu bloggläsning...och film..../ Gizze
 
 
   
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: