gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Ett evigt regnande..

Kategori: Allmänt

Igår kväll mumsade vi de Nybakta Frallorna, Ägg & Kakao....Mumsigt!
 
Vaknade tidigt idag, men somnade faktiskt om en stund :)
Tog mig kaffe till nyheterna på tv...
Sen en drink på Nektariner, Tomater, Satsumas, Citron & Basilika :)
 
Fick ett ryck och tvättade alla fönster....händer ju inte så ofta, och inte nåt att skryta me ,för enkla fönster har jag..och knappt gardiner haha...men trä och rutor blev tvättade i alla fall !  (Har avvaktat så länge för att de ska asfaltera gatan nån gång...men dammet yr och nu stod jag inte ut längre) 
 
Åkte och handlade lite....
 
Kört dammsugaren ett varv....gjort två fördegar...i morgon ska här bakas igen...Surdegsbröd är Kärlek :)
 
Gjort lunch! Idag Torsk i ugn med Ost Spenat & Grädde...Rotsaker till :)
 
 
Hoppas på att det ska bli uppehåll en stund så jag får mig en promenad..vi får väl se om jag kan ha sån tur...verkar inte så idag..
Fin måndag på er! / Gizze
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: