gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Gym Surdegsbröd & snabblunch

Kategori: Allmänt

Kunde inte somna om i morse då älsklingen gick till jobbet..så klockan sex gick jag upp och malde bönor till mitt morgonkaffe :)
Fixade till bröden...fick in dem i ugnen..tog mig en go drink: Banan, Blåbär, Nektariner, Citron & Ägg :) Gott!
Åkte och tränade....det var skönt, och svettigt...inte tränat på över tre veckor och det kändes...
Tog sen promenad på en timme...skön luft ute, och nu kom regnet...
Tog mig en kaffe och en skiva Levain...
 
Nu snabblunchat...Skinka, Västerbottenpaj och lite Sallad...
 
Får fikabesök....som jag längtat :)
 
Hoppas ni har en fin dag! / Gizze

Kommentarer

  • Carin säger:

    Gizze, alltså ÅTTA (8) Brödkakor, så fina. Jag har ännu min höga ålder till trots, ha, ha,inte lyckats få ihop mer än två.....och då i form, så dom kan inte bli annat än jämna. Du, det där fiket, du hade gjort succe! Jag kan komma och diska.....Carin

    Svar: Men tack Carin!Ja men då får vi mötas på halva vägen...borde bli Halland va :) Där finns framtidstro och en härlig företagsanda ;)
    Toppen- Diskerska fixad ! Bara resten kvar.... :) / Gizze
    gizzez.blogg.se

    2014-08-05 | 21:11:59

Kommentera inlägget här: