gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

min dag

Kategori: Allmänt

Kaffe..
Drink på Björnbär, Banan, Avocado, Basilika & Satsumas :)
Gräddade Surdegsbröd :)
Tränade..
Tog promenad..
Gjorde en Lasagne :) 
Gjorde en sats med Chokladmuffins - var ju tvungen att ha nåt när jag fick storfrämmande ;)
( Tack för besöket)
Älskling och jag gick ut i Svampskogen igen..
Efter dusch blev det Kakao & Nybakt Surdegsmacka och IDOL...
 
Ska läsa bloggar sen krypa ner hos älskling....för nu fryser jag..känns att hösten är på väg.../ Gizze

Kommentarer

  • Carin säger:

    Hej igen Gizze// hemma efter en härlig och skön vecka i Turkiet. Det blev till att inhandla en madrass, och på den låg jag.....i poolen och havet.
    Som vanligt delikata bakverk. Du, jag roade mej med att studera dina muffins. Använder du linjal eller måttband....jag kan säga att alla slutade 1/2 cm från kanten. Inget halvdant där inte....Ha en bra kväll - Carin

    Svar: Hej Carin! Välkommen hem :)Låter som du haft det gott...Avis.....
    Haha vad gullig du är....
    Hällde bara i smet.....kanske lyckades bra denna gång ;)
    Ha en fin kväll du! / Gizze
    gizzez.blogg.se

    2014-08-27 | 20:50:34

Kommentera inlägget här: