gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Ordningen återställd

Kategori: Allmänt

Älskling
Son
Guldkorn i huset....
Guldkornen och jag har bakat Bullar....de är riktigt duktiga vill jag lova :)
De ville ha gröt, så jag struntade i att göra nåt värre ikväll...
Älskling och jag tog Levain,,,,
Sonen nyss hemkommen...Bullar & Mjölk :)
Alla i huset...det gillar jag skarpt!
 
Mina Bullar....Gott att ha i frysen....
Guldkornens Bullar...så fina!
 
Nu är det tyst på rummet...
Sonen käkar Bullar...
Älskling och jag hänger i soffan..../ Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: