gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Solskensfredag

Kategori: Allmänt

Fick härligt besök...vi tog oss en timmes promenad, sen blev det fika!
Satt ute och njöt i solen av Kaffe & ÄppelTosca :)
Mysigt att ha er här :)
  
Älskar solsken och härliga människor!
 
Handlade lite....
Orkade inte göra nån lunch...var mätt av frukost och kaka haha..
Blev två kokta ägg...
 
Gjort Broccoli & Paprikapaj  som vi ska äta ikväll...
 
Matat surisar och satt deg...i morgon blir det nybakt igen!
Nu kommer älskling....
Fin fredag! / Gizze
 

Kommentarer

  • Carin säger:

    God Morgon Gizze// Är det en vanlig sockerkaka med äppelbitar nerstuckna och toscasmet över, eller....Ser god ut. Fick massor av äpplen av en god vän igår, så jag tänkte.....baka! Carin

    Svar: Godmorgon Carin! Stämmer så bra...sockerkaka...med äppelbitar i kanel och socker..
    Lät den gå 30 min sen på med den kokta toscasmeten...in ca15 min :)
    Klart du ska baka! Ha en fin söndag! / Gizze
    gizzez.blogg.se

    2014-08-31 | 09:20:15
  • yasmine mamma till dennis säger:

    Hej vännen ja skansen är underbart . Dennis älskade denna dag 3 besöket denna sommar men lika uppskattat.
    Grönan skansen och Liseberg är givna att åka till.
    ja glädjen i hans ögon var obetalbar idag.
    Han inte träffa dig på min säffletur du var nog inte ens hemma.
    härligt att du mött kärleken
    kraaam

    Svar: Hej
    Skönt med glada barn! Ja Skansen och Grönan är är toppen!
    Nej jag var inte hemma när du gjorde din Säffletur....
    Hälsa Dennis och ha det gott! Kram
    gizzez.blogg.se

    2014-08-31 | 22:00:47
    Bloggadress: http://www.yasminegill.blogg.se

Kommentera inlägget här: