gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Tjejkväll

Kategori: Allmänt

Tog med mig Surdegsbröd och Aioli och åkte till de goa tjejerna....
 
 
Fick så mycket gott...och haft en trevlig stund med de goa tjejerna...hoppas vi ses snart igen :)
 
Har gjort en ansiktsmask...ska läsa bloggar och sen sova....../ Gizze

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Tack för gott bröd och Aioli <3 Nu hoppas jag inte att det tar lika lång tid innan vi ses igen. Det är alltid lika trevligt när vi får till våra träffar, lite mitt i veckan lyx. I kväll blir det lite plock mat med gott bröd och Aioli. Tack än en gång. Kram <3

    Svar: Men tack ni för en trevlig kväll! Kul att ni gillar brödet ;)Nej nu får det inte ta lång tid innan vi ses igen...Ni är alltid välkomna hit när ni får tid!
    Så gott med plock, här blir en paj, sallad, lite ost och annat...ja plock här också haha...Kram
    gizzez.blogg.se

    2014-08-29 | 14:53:43
  • Anonym säger:

    Kram Anki skulle jag skriva ;)

    2014-08-29 | 14:54:25

Kommentera inlägget här: