gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Vilket evigt regnande

Kategori: Allmänt

Hade slut på kaffet i morse, nåt som aldrig hänt...som tur var hade jag lite bönor kvar i en påse så jag fick mig en nymald mugg....
Drinken idag blev en tjock röra...hade slut på Satsumas...så tog bara Avocado, Spenat, Hallon & Nektariner...
 
Gjorde en Chokladkaka med Ganache....för vi fick trevligt besök :)
Vi tog oss en långpromenad...Tack för trevligt sällskap!
 
Hem och fixade lunch..Lax, Hollandaise, Mandelpotäter från Svärpäronen..Grön Sparris & Tomat :)
 
Märkte att det blev mörkt..satt mig vid datorn- och samtidigt som det blixtrade så small det rejält....oj så skraj jag blev...
Blev några smällar, så vi drog ur och började rensa lite i källaren = Välbehövligt...Bara det slutar regna så ska jag plocka in i bilen för att börja köra bort allt skräp...
 
Nu ska jag sätta en deg...mor ska ha Surdegsfrallor igen :)
 
Hoppas ni inte regnar bort! / Gizze
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: