gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Bröd är både vackert och gott

Kategori: Allmänt

Seg i morse....men efter kaffe och drink och två satta degar så drog jag och tränade :) Kändes så skönt efteråt!
Drink på Tranbär, Blåbär, Spenat, Avocado, Apelsiner & Citron!
Tog mig en fika när jag kom hem från träningen (för det var jag värd)
 
Lunch blev Glada Grisens Falukorv som jag gjorde igår...med nykokt Blomkål!
Mumsigt!
 
Gräddat mina Surdegsbröd....Så härligt med Doften av Nybakt i köket :)
Vackra är de också!
En sats med Grovt Bröd : Råg/ Vete, Solros, Pumpa, Linfrö & Fiberhavregryn...
En med Vetesur+ Gnutta Rågsur, Lite Graham, resten Vete, Aprikoser & Mandel :)
Gissa om det ska ätas ikväll....
Ska lägga in en pinne till i brasan...sen ta en promenad det vita landskapet!  / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: